Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję

Obsługa informatyczna w ramach stałej wpsółpracy
W ramach stałej miesięcznej opłaty zajmiemy się organizacją działu IT w Twojej firmie!
Dlaczego warto z nami współpracować ?
- zlecenie wszelkich spraw związanych z poprawną pracą rozwiązań teleinformatycznych (outsourcing)
- redukcja kosztów związanych z infrastrukturą teleinformatyczną
- zmniejszenie częstości występowania awarii
- koncentracja na kluczowych aspektach działalności firmy
- optymalizacja procesów biznesowych (związanych z IT)
Formy współpracy:
- stała umowa serwisowa z ustaloną miesięczną liczbą godzin i gwarantowanym czasem reakcji, (brak opłaty za dojazd w przypadku zawarcia umowy)
- doraźna pomoc w razie wystąpienia awarii
Od czego zależy wysokość umowy?
- Liczby komputerów pod opieką
- Czasu reakcji na awarię (np. do 4h, 8h, 24h, 48h)
- Zainstalowanego i używanego oprogramowania
- Złożoności infrastruktury teleinformatycznej
- Dodatkowych usług (zdalna pomoc administracja www)
- Liczba z góry ustalanych wizyt w danym miesiącu
Co nas cechuje?
- krótki czas reakcji na awarię
- profesjonalizm i szeroki zakres świadczonych usług
- indywidualne podejście do Klienta
Zakres świadczonych przez nas usług:
- administracja serwerami i siecią komputerową
- stała opieka nad sprzętem komputerowym i oprogramowaniem
- zarządzanie licencjami i sprzętem komputerowym, prowadzenie dokumentacji
- sprzedaż nowego sprzętu i oprogramowania wraz z dostawą i montażem
- automatyczne kopie bezpieczeństwa danych, zarządzanie backupem
- wdrażanie nowych technologii informatycznych i telekomunikacyjnych
- naprawa i konserwacja komputerów, serwerów, drukarek, notebooków
- zdalne administrowanie
- wdrażanie oprogramowania
- projektowanie i administracja stronami internetowymi, hosting
- zarządzanie serwerami, bazami danych, tworzenie kopii zapasowych
- budowa oraz zarządzanie sieciami komputerowymi i telefonicznymi
- kontakt z providerami i dostawcami usług
- tworzenie dokumentacji, przeprowadzanie audytów, doradztwo techniczne
- szkolenia pracowników