Sprzedawaj więcej z aplikacją B2B
Dziś sprzedaż w internecie jest kluczowa a każdy biznes opiera się z wielu złożonych procesów. Wybierając platformę do B2B zawsze powinniśmy zadać sobie pytanie czy jest ona potrzebna w organizacji. Dlatego warto odpowiedzieć sobie na kluczowe pytanie:
- Czy chcesz zachęcić klientów do zamawiania przez internet
- Ułatwić klientom zamawianie produktów
- Pozyskać wzrost sprzedaży i sprzedawać więcej w internecie
- Usprawnić rozliczenia z klientami
- Komunikować się z klientem w inny sposób
Jeżeli jeden z tych wariantów spełnia Twoje oczekiwania warto zainwestować w aplikację B2B. Firma Dach Holding S.A zwróciła się do nas o rozwiązanie szyte pod procesy w firmie. Założeniem platformy B2B jest możliwość kontrolowania przez Polskich Dekarzy swoich zakupów w hurtowni Dach Holding, aplikacja nie tylko pokazuje dzienny zakup i nalicza rabaty ale również umożliwia zakupy towarów bezpośrednio z poziomu aplikacji. Dekarz będący u klienta z telefonem w ręku może bezpośrednio składać zamówienia w hurtowni.
Aplikacja powstała w 3 wersjach on-line na telefon Android oraz iOS.
Aplikacja on-line:
Dziś w B2B proces zakupowy przebiega na różne sposoby, ze względu na specyfikę branży produktów lub usług. Dlatego platforma B2B powinna być dopasowana do Twojej sprzedaży, łatwo modyfikowana i szybko dostosowywana do zmian. Nasze rozwiązania są wstanie pobierać stany magazynowe z takich programów jak Comarch, Subiekt, WF-MAG. Udostępniać interfejs API lub XML dla sprzedaży dropshipping.
Jeżeli jesteś zainteresowany aplikacją B2B dla swojej hurtowni lub usługi – skontaktuj się z nami:
Infolinia: (22) 350 75 30
e-mail: [email protected]
poniedziałek - piątek 9:00 - 17: 00